סיוע בכתיבה אקדמית לסטודנטים – כל מה שחייבים לדעת על סיוע בכתיבת עבודה אקדמית

מהו סיוע בכתיבה אקדמית?

עבודות אקדמיות הן אחת המטלות איתן סטודנטים נאלצים להתמודד בתקופת הלימודים. עבודה אקדמית נעשית בסטנדרטים גבוהים יותר ממה שהורגלתם עד עכשיו. בין אם זו עבודה סמינריונית, עבודת גמר בתואר שני או כל עבודה אחרת, יש צורך בכתיבת עבודה אקדמית ברמה הגבוהה ביותר. וזאת לצד מטלות ומחויבויות אחרות הגוזלות מכם זמן. בגלל המורכבות הגדולה, הצורך בציונים גבוהים ולחץ הזמן, סטודנטים רבים מחפשים אחר סיוע בעבודות אקדמיות.

סוגי עבודות אקדמיות

ישנם סוגים שונים של עבודות אותן אתם עשויים להידרש להגיש במהלך הלימודים:

  • אין זה אומר שבמהלך הלימודים תדרשו להגיש את כולן, חלקן רלוונטיות רק לתארים מסוימים.

תרגיל כתיבה

עבודה מסוג זה שכיחה בלימודי התואר הראשון. אלו הם פשוט שיעורי בית שיש להגיש. המרצים עשויים להטיל עליכם את המשימה לעשות ניתוח קצר על הנושא שנלמד, כאשר בדרך כלל פרק הזמן העומד לרשותכם קצר למדי.

מטלת מנחה (ממ“ן)

מטלות מסוג זה שכיחות באוניברסיטה הפתוחה. אלו הן מטלות הכוללות מספר שאלות עליהן יש לענות באמצעות מקורות אקדמיים.

פרה-סמינריון

כתיבת עבודה אקדמית מסוג זה מקובלת בדרך כלל בלימודי מדעי הרוח ומדעי החברה. היא נחשבת לעבודת הכנה לעבודה סמינריונית, רק בהיקף קטן יותר.

עבודה סמינריונית

עבודה הנעשית בשנה האחרונה של לימודי התואר הראשון, ובחלק ממסלולי התואר השני. זוהי עבודת מחקר מקיפה בה הסטודנט חוקר נושא בצורה אקדמית. בדרך כלל היקף העבודה הוא 25-40 עמודים ויש בה אתגרים רבים. סטודנטים רבים מחפשים אחר סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות מסוג זה.

עבודת גמר

עבודת גמר בדרך כלל נדרשת בלימודי התואר השני. במובנים רבים היא דומה לעבודת סמינריונית, אך היא מעמיקה ורחבה יותר. וצריכה לשקף ידע ויכולות של סטודנטים ללימודי תואר שני.

סיוע בכתיבה אקדמית
סיוע בכתיבה אקדמית – RESCUE כאן בשביל כל סטודנט

עבודות אקדמיות – מדוע הן כל כך חשובות ?

לא משנה באיזה תחום בחרתם, העבודות האקדמיות הן מטלות בעלות ציון המשפיע על הציון הסופי של התואר. אך כאן נשאלת השאלה האם הציון באמת משפיע על משהו, או שרק צריך ציון עובר בתואר?

הדבר הראשון שאנו יכולים להגיד הוא כי מעסיקים רבים נותנים עדיפות לסטודנטים מצטיינים בעלי ציונים גבוהים. חלקם מצהירים זאת כבר במודעות הדרושים, וגם אם לא, עדיין ציונים גבוהים יתנו יתרון בראיונות העבודה.

שנית, סטודנטים רבים זקוקים למלגות. ישנם סוגים שונים של מלגות, ובכללן גם מלגות לסטודנטים מצטיינים.

שלישית, הציון חשוב להמשך הדרך. למשל ישנם תארים בהם ישנו צורך בציון מינימלי על מנת להמשיך לשנה שנייה ושלישית. וגם מי שרוצה להתקבל ללימודי תואר שני עשוי להזדקק לציונים גבוהים.

הקשיים במהלך כתיבה אקדמית

כתיבת עבודות אקדמיות כרוכה בקשיים רבים הקשורים בהתמודדות עם החומר והיקף העבודה. להלן כמה דוגמאות לקשיים שאתם עשויים להתמודד איתם בעת כתיבת עבודה אקדמית:

קושי במודלים סטטיסטיים

עבודות אקדמיות מחקריות דורשות מודלים סטטיסטיים שלעתים עשויים להיות מורכבים למדי. למשל המודלים האקונומטריים של תלמידי הכלכלה.

קושי בבחירת שאלת המחקר

כתיבת עבודה אקדמית דורשת שאלת מחקר טובה. כזו שיכולה לתרום ערך לתחום. לכאורה נשמע כמו הדבר הפשוט ביותר, אך סטודנטים רבים מתקשים לבחור את השאלה.

יצירת מתווה העבודה

מלבד הצורך להגיש למרצים ראשי פרקים לעבודה, אתם צריכים ליצור מתווה שיעזור לכם לגבש את העבודה. לעתים סטודנטים הולכים לאיבוד בין כמויות החומר, ואינם מצליחים לבנות מבנה ענייני.

תחביר ודקדוק

כתיבת העבודות דורשת התנסחות רהוטה ונכונה מבחינה תחבירית ודקדוקית, דבר שיכול להיות מאתגר גם עבור סטודנטים השולטים בעברית כשפת אם.

קשיי שפה

בהמשך לנושאי התחביר והדקדוק, ישנם גם מקרים בהם הסטודנטים נדרשים להגיש עבודה באנגלית, ו/או להתבסס על מאמרים באנגלית, דבר המהווה קושי נוסף.

סיוע לסטודנטים בכתיבה אקדמית
סיוע לסטודנטים בכתיבה אקדמית

כיצד לבחור חברה לסיוע בכתיבה אקדמית

להלן 4 נקודות חשובות שעליכם לשים אליהן לב כאשר אתם ניגשים לבחור חברה שתסייע לכם בכתיבה אקדמית:

וותק

רצוי לבחור בחברה ותיקה. פועל כאן ההיגיון הפשוט שאומר כי אם החברה לא תספק שירותים ברמה גבוהה, היא מייד תזכה לביקורות שליליות ותעלם מהשוק. ניתן להניח כי חברה הפועלת בתחום הצליחה לשרוד בזכות היכולות שלה לספק את העבודה.

ניסיון הכותבים

עבודות ברמה אקדמית דורשות אנשי אקדמיה. אלו יכולים להיות סטודנטים מצטיינים וסטודנטים לתואר שני. אנשים שהתנסו באופן מעשי בכתיבת עבודה אקדמית. הם מכירים את הדרישות האקדמיות ויודעים כיצד לעשות זאת. כמובן שחשוב שהם יהיו מהתחום האקדמי הרלוונטי.

הליך העבודה

כתיבת עבודות אקדמיות היא אינה שירות של שגר ושכח. ואם מישהו הציע לכם שירות שכזה, כדאי שתבחרו. חשוב מאוד שזה יהיה תהליך בו יש לכם תקשורת רציפה עם כותב העובדה, ואתם מעורבים בו. זה גם מעניק לכם שקט נפשי, אתם יכולים לראות כי העבודה שלכם מתקדמת ויכולים להתרשם מהיכולות המקצועיות. לא תהיו מופתעים בדקה התשעים.

תיקונים

לעתים יש צורך בביצוע תיקונים, וחשוב שתתעקשו על כך. התיקונים יכולים להיעשות בשלבים שונים של העבודה. כמו למשל בעקבות הערות המרצים לאחר הגשת ראשי הפרקים, או תיקונים בשלבים האחרונים של העבודה.

סיוע בכתיבה אקדמית – ממה צריך להיזהר

התחייבות לציון

הבטחה לציון גבוה נשמעת כמו דבר משכנע. אך הציון בעבודה אקדמית נקבע אך ורק על ידי המרצים, כך שכל הבטחה שכזו תהיה חסרת סיכוי. ראוי שהכותבים יעשו את כל המאמצים ויעניקו לכם עבודה איכותית, אך לא ניתן לצפות מהם להתחייב על ציון מכיוון שהדבר אינו בשליטתם.

רכישת עבודות מוכנות

סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות, ורכישת עבודות מוכנות הוא אינו אותו הדבר. בשוק ישנם מאגרי עבודות המציעים לכם עבודות של סטודנטים אחרים, כלומר עבודות שהוגשו. אסור להגיש עבודות מועתקות של מישהו אחר, ואתם צפויים להיתפס. אתם זקוקים לעבודה שהוכנה בהתאמה אישית לצרכים שלכם, תוך כדי עבודה משותפת על קביעת שאלת המחקר וראשי הפרקים.

ביבליוגרפיה פיקטיבית

כבר שמענו על מקרים בהם אנשים קיבלו עבודות חובבניות, עד כדי כך שהביבליוגרפיה הייתה רק קופי פייסט של שמות כותבים ומאמרים, בלי קשר ממשי לעבודה ואף ביבליוגרפיה מומצאת לחלוטין.

עזרה בכתיבה אקדמית
עזרה בכתיבה אקדמית

רסקיו – הכתובת שלכם לעזרה בכתיבת אקדמית

המילה הנכונה לתאר עבודות אקדמיות ותהליך הכנתן היא ”התמודדות“. אתם הסטודנטים מתמודדים עם דרישות אקדמיות מחמירות, לוחות זמנים ועומס רב. עזרה מקצועית בהכנת העבודה יכולה לחולל שינוי משמעותי בכל ההיבטים של אותה התמודדות. היא גם תאפשר לכם לשחרר זמן פנוי למטלות אחרות, והחשוב ביותר הוא הציון המשופר.
חברת RESCUE פועלת בתחום הסיוע האקדמי כבר למעלה מעשר שנים. החברה מביאה ותק וניסיון ועד היום העניקה סיוע לאלפי סטודנטים המתמודדים עם מטלות אקדמיות במבחר תחומים.

RESCUE מסייעים לכם להצליח

לרשות החברה עומדים כל המשאבים, שהם בעיקר כותבים מקצועיים מהאקדמיה, לצד גישה למאגרי מידע אקדמיים. לחברה יש את כל התשתיות הדרושות על מנת לעמוד במשימה ובלוחות הזמנים.

החברה מקפידה על שירות דיסקרטי, עבודה מקורית, והליך עבודה אישי אל מול הסטודנט. הליך הכולל פגישת ייעוץ והתאמה אישית של העבודה לצרכים. השירותים כוללים תיקונים וליווי אישי.

ניתן לקבל סיוע נקודתי, וסיוע מקיף בכתיבת העבודה. השירות מתאים לסטודנטים לתואר ראשון ותואר שני במגוון תחומים אקדמיים הכוללים: לימודי משפטים, ביולוגיה, פסיכולוגיה, מחשבת ישראל, חשבונאות, כלכלה, מדעי המדינה ועוד.

סיוע בכתיבה אקדמית לסטודנטים – כל מה שחייבים לדעת על סיוע בכתיבת עבודה אקדמית - סיכום בכותרות

רסקיו סיוע אקדמי
רסקיו סיוע אקדמי

צוות רסקיו מתמחה בסיוע לסטודנטים בכתיבה ובהכנת עבודות במגוון תחומים, בדגש על כתיבה מקורית ואיכותית, מחירים משתלמים, ליווי אישי וצמוד והדרכה מקיפה על העבודה.

לשיתוף המאמר:
מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

צריכים סיוע
בכתיבת עבודה?

השאירו כאן מספר טלפון ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי:

צריכים סיוע
בכתיבת עבודה?

השאירו כאן מספר טלפון ונדאג לחזור אליכם בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן