שירותי כתיבת עבודות – הסבר למתחילים

מה עליי לדעת לפני בחירת חברה לכתיבת עבודות אקדמיות?

השלב המוקדם, אך גם החשוב ביותר, בדרך אל הכנת עבודת סמינריון איכותית הוא שלב הבחירה בגורם המקצועי שיסייע לך בכתיבה. שוק הסיוע האקדמי בישראל מכיל כיום מתחרים רבים המציעים את שירותיהם לסטודנטים בתחומים שונים – כיצד תדע במי לבחור לטובת כתיבת עבודה סמינריונית שתעמוד ברף האקדמי הגבוה ביותר?

ראשית, כאשר מדובר על שירות כתיבת עבודות סמינריון בתשלום, עליך לוודא כי הגורם שמנהל עימך את שיחת ההיכרות הראשונית הינו גורם מקצועי שמכיר את תחום הכתיבה האקדמית ולא "איש מכירות" טלפוני (חברות שעובדות בצורה כזו הן לרוב "סרט נע" שקולט לתוכו עבודות ללא הגבלה בכדי למקסם את רווחיו – והתוצר בהתאם…). תוכל לעשות זאת על ידי שאילת שאלות מקצועיות אודות נושא עבודת הסמינריון שבה אתה מעוניין, התעניינות בשלבי כתיבת העבודה, איסוף המקורות ועוד.

שנית כאשר מדובר על שירות כתיבת עבודות, עליך לוודא עם הגורם עימו אתה משוחח מטעם החברה כי בטרם תחילתה של הכנת סמינריון בתשלום המלאה, תוכן עבורך הצעת מחקר מפורטת הכוללת נושא, שאלת מחקר וכן רשימה מסודרת של ראשי הפרקים הנושאיים של העבודה ורשימת המקורות הביבליוגרפיים שלה.

שלישית, שים לב כי הגורם המקצועי המטפל בפנייתך אודות כתיבת העבודה האקדמית שלך מבין היטב את אופי העבודה, דרישותיה ואת השלבים הכרוכים בתהליך הכתיבה. עליך לדעת כי כותב אמין שאכן כותב את החומרים של עבודת הסמינריון שלך ולא מעתיקם מן האינטרנט או מעבודות קודמות, ידרוש בעבור כך תשלום המגלם שעות עבודה ריאליות. לכן, לא כדאי לחפש את המחיר הזול ביותר באופן אוטומטי.

שלב הצעת המחקר – דגשים חשובים

שלב הצעת המחקר הינו השלב הקריטי ביותר בתהליך כתיבת העבודה הסמינריונית, זאת מאחר והוא מכתיב את המבנה הנושאי של העבודה העומדת להיכתב וכן את זהות המקורות האקדמיים שעל בסיסם היא הולכת להיכתב.  כל חברה אמינה המציעה שירות כתיבת עבודות אקדמיות, תציע לך ואף תמליץ בפניך, לאשר הצעת מחקר מסודרת בטרם תהליך הכתיבה. הקפדה על כך תבטיח לך את התוצאות הטובות ביותר ולכותבי העבודה את אופן העבודה הנוח והאיכותי ביותר.

אם הצעת המחקר לא אושרה במכה הראשונה – לא נורא!  רסקיו תבצע עבורך תיקונים מתאימים בהתאם לדרישות שתציג לנו, עד לאישורה של ההצעה.

סקירת הספרות בעבודה סמינריונית

סקירת הספרות של עבודת סמינריון הינה בדרך כלל עמוד התווך של העבודה. הן אם מדובר בעבודת סמינריון מחקרית ובוודאי אם מדובר בעבודה עיונית, הסקירה מהווה את הנדבך המשמעותי ביותר הן מבחינת חלקה היחסי בעבודה הסמינריונית והן מבחינת הזמן המושקע בהכנתה. סקירת ספרות איכותית בנויה באופן משפכי, מן הנושא הרחב ביותר לנושא הצר ביותר, ומבוססת על מקורות אקדמיים כגון: ספרים, מאמרים מכתבי-עת ומאמרים מתוך אוספי מאמרים אקדמיים. יש לוודא עם הגורם המקצועי כי המאמרים בהם יעשה שימוש הינם מאמרים מקוריים, בעלי מהימנות גבוהה אשר יצאו לאור במסגרת אקדמית מכובדת.

את סקירת הספרות תספק לך רסקיו בשלב הסופי יחד עם העבודה הסמינריונית המלאה, או באמצע תהליך הכתיבה במועד שיוגדר מראש על ידך.

החלק המחקרי (אמפירי) בעבודת הסמינריון

החלק המחקרי בעבודה סמינריונית מבוסס בד"כ על שאלונים המופצים בקרב קבוצת המחקר ולאחר איסוף הנתונים עוברים ניתוח סטטיסטי (לרוב בתוכנת SPSS) או על בסיס ראיונות עומק שנערכים עם מספר נחקרים ומנותחים לאחר מכן במתודה של ניתוח תוכן איכותני. רסקיו תכין עבורך את השאלון או הריאיון בהתאם לשאלת המחקר שברצונך לבחון, ולאחר שתאסוף את הנתונים הרלוונטיים ותשלח אותם אלינו, תבצע עבורך את סוג הניתוח הדרוש. בד"כ, לאחר כתיבת החלק המחקרי, מתבצעת אינטרגציה של הממצאים ושל סקירת הספרות המופיעה קודם, בפרק הדיון של העבודה הסמינריונית. בו נדרש הסטודנט להציג מסקנות אישיות מתהליך הכתיבה והמחקר.

RESCUE  מציעה שירות של כתיבת עבודות ומתחייבת לבצע בעבור לקוחותיה הסטודנטים את כל שלבי הכתיבה של עבודת הסמירניון באופן המדויק, האמין והאיכותי ביותר בשוק הסיוע האקדמי בישראל.

שירותי כתיבת עבודות אקדמיות
יצירת קשר מהירה

השאירו כאן פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם: